2009年6月1日星期一

第一天上课 first day at class~~

呼呼~~~今天第一天上课。。。。
去学车花了耶!!开心。。。
虽然我对自己的表现不是很满意。。。
不过,应该算及格吧。。。
但是,老师说我很好耶!
老师说第一天有这样的成绩算很好了!!!
看看今天我做了什么吧!!
yeah yeah~my first day for embroidery class~happy happy~
althoug I'm not very satisfy with the result~
but i guess still consider okey~not toooooo bad i guess
but the teacher said its already pretty good for first day!!haha
lets see what i have done today~

花朵图案的草图~~~第一天我就是学缝这个
first~i have to learn drawing~~this is what i will have to draw n sew today~


这是另外的两个图~~~
another 2 design give by teacher



以上两个是我刚学车时的作品。。。照片看的不是很清楚,感觉好像很美。。。现实往往是相反的!!!! >.<" 明天再加油!!!!冲啊!!!

this is what i sew today~yeah yeah~the photo is not very clear~hopefully tomorrow i do a better job!!yeah!!!!

没有评论:

发表评论