2010年3月19日星期五

谁是小爱?who is Xiao Ai?

很多人问我谁是小爱~~
哈哈~~小爱就是。。。。
我新做的娃娃啦>.<" 其实小爱是突然想做的~~灵感突然来了。。也不全然啦~~ 是我一个很要好的网友,她那天告诉我,她的健康报告出来,不是很好。脑部神经线有点问题。因为她并不住在我附近(还蛮远的说~~)。我想陪她也难~~我觉得,我只是一个人,要关心身边那么多朋友,能力有限。这个,应该很多人也会这样吧。。。而有些人,很想有人陪,身边那一刻也不一定有人有空陪她。。。小爱是个小型的娃娃。可以随时陪在大家的身边。。。小爱的意思是,小小的爱和关怀。所以,希望大家可以开开心心,健健康康~~~
many people ask me,who is Xiao Ai~
hehe~she is Xiao Ai!a new fabric doll which i made lately.
actually this inspiration came from a net fren~she told me that she just get her medical report,
but the result is not so good.I am bit worry bout her but i cant accompany her as she stay quit far away from my place.i feel that i'm just one person,the people which i need to care about are so many,i cant accompany them most of the time.i guess many of you out there have the same problem as me.so i make Xiao Ai as a pocket doll,so you can bring it everywhere and always accompnay by you side.hope everyone happy with her always by ur side.











5 条评论:

  1. 请问小爱身上的金金,银色polka dot 的布料那里有的买?

    回复删除
  2. thanks caffeine^^
    GES Emporium~哪个我是在Kamdar买的,不过也有段时间了,不懂还有没有,你可以去看看。若你是在kl也可以去little indian street找找看=)

    回复删除