2010年12月14日星期二

分享爱~shareyou love

圣诞节要到了。在这个节日了,我们开心的和家人朋友庆祝,小孩们开心打开礼物,吃着糖果。但是我们忘了还有一群小孩不能像我们那样开心庆祝的。就是在医院的小朋友们。这个活动就是为他们而办的。我那天在网上看到有一个人,他呼吁大家捐出娃娃,他会在圣诞节当天,在小孩还没醒来之前把娃娃放到他们的床边。我很感动,我突然觉得,也许我也能为怡保得小孩做点什么。我希望我也可以送小礼物给生病的小孩们^^虽然时间不多,不懂自己能做多少,但是我相信借助大家的力量,我们可以做到的。目标暂定200个娃娃。


活动是这样进行的~

1st~大家可以在去逛街时,买一个(或多个^^)娃娃捐出来。会做手作的 朋友,欢迎捐出你们自己的作品。
2nd ~没空去买的朋友,没问题。你可以以RM8向我买一个袜子娃娃给小孩。
3rd~向我购买姜饼圣诞树或者巧克力(truffles)。所获得款项将用来购买娃娃和玩具给小孩。

请大家把这个分享出去,让更多人知道~希望借助大家的力量,我们可以创造奇迹!

christmas is justaround the corner~we celebrate this day with our family n friends,a season where kids gets present n candy.but we have forgot about the sick kids in hospital~this event is specially organize for them.i saw a message at facebook last few days.a guy asking people to donate toys ~he will give it to the children in a hospital at kl.i'm touch by his act,n i start wonder,maybe i can try to do the same thing to the sick children in Ipoh.I know i lack of time,and i cant do much.but with the help of everyone,maybe we really can make a miracle~please help me to make it came true~our target~200 toys~

how this work? here what you can do~

1st~buy a toy (or more than one^^)when u go shopping n donate it out~for those who love handcraft n make dolls~you can donate your own creation.
2nd~for those who not free to go shopping~you can buy a sock dolls from me ~all it cost is RM8 only.
3rd~you can purchase gingerbread christmas tree or truffles from me.total collection will use to buy toys for the kids=)

please share this to you friends n let people know about this^^

没有评论:

发表评论